Wrap around, take a hold of my heart.

Och så var två av veckans prov avklarade, spanska och svenska bockas av på listan. Imorgon återstår veckans sista -och största- i Nk B. Så efter att ha tagit i princip hela dagen till att plugga så är mitt huvud fyllt till brädden med info. om neuroner, lipider, blödarsjuka och immunförsvarets allra minsta beståndsdelar. Blablabla. Men, om bara ett par timmar är det klappat och klart! Förövrigt så innehåller morgondagen bara ytterliggare en lektion efter provet vilket inte är så tokigt. Därefter en efterlängtad fika med Alex.

Nu väntas ett samtal från fröken Wernerson om morgondagens bioplaner. Twinlight var önskad och jag är så sjukt sugen på att se den! Därefter ska jag läsa vidare om GI-metoder som jag tror kommer vara en stark mvg-kandidat. Blablabla igen, bort med all naturkunskap. Sen ska jag sooova!

Puss

Kommentarer
Postat av: GI-Dennis

Är det några frågetecken kring GI-metoden så är det bara att fråga, kan allt när det gäller det ytliga, vet inte vad som händer på insidan (det är väl naturkunskap som du skrev, och sånt är man inte så haj på)... Har faktiskt gått ner ca 13 kilo med GI.... Det funkar men man blir ASTRÖTT...







2008-11-27 @ 22:25:22
URL: http://carpeedieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0