Fire in the house!

Sovmorgon till halvnio, provskrivning på spanska OCH matte och äntligen klar, kan ni förstå att jag är lycklig? ;) Det känns även som om pluggandet har gett resultat! Och efter sista provet mötte jag upp BästaSofie för att fixa biljetter, 3 DOORS DOWN den 6:e november... Det är så sanslöst, sjukt, förjäkla bra bara! Det går bara inte att förklara vilken lycka som vilar i dessa papperslappar. Magiskt. Sofie befinner sig förövrigt på nära avstånd av Björn Gustavsson, jag är inte ett dugg avundsjuk. Inte alls. Eller jo, lite. Massor. På Björn alltså, som får umgås med Sofie ikväll, inte tvärtom. Vi tog förövrigt en fika på Kuriosa innan hon stack vidare och Linnéa hann komma förbi för att köpa ett ton blåbärspaj. Underbara uppfinning!

Sitter förövrigt hemma hos pappa, första gången på mycket länge. Har käkat pizza och ska checka Erin Brockenvich (?) med Julia Roberts. Simon, lillebror har fått sin present från min Mallorcaresa, en skattkista full med godis. "Va, har sjörövarna gett dig denna?" :D Älskade lillebror!

Nu ska jag se filmen och sedan kraama kudden!
Puss på er,
Louise


.

Kommentarer
Postat av: Soof '

Haha sötnos. De flesta var nog lite avundsjuk på björn, när han var så nära mig ;) XD

2008-10-09 @ 21:51:25
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Becca

mm verkligen!! Gillar randigt! Min helg blir verkliegn Chillning till max ;D Bara mya gärnet! ikväll ska ja o mamma laga god mat och se på idol och så kommer Alex förbi med, Och imorrn ska jag jobba först sen Mysdag/kväll med Maria ska hon sova hos mig o så ! Ska du göra då sötnos?

2008-10-10 @ 18:31:00
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0