Fredag

Godmorgon, jag hoppas ni har sovit gott! Själv har jag drömt en massa konstigheter igen, jag lever i en helt annan värld på natten. Och ja, denna natt vart jag gravid sådär hux flux och det skrämmande var inte att det hände under en fylla utan att jag verkade ha inställningen att "hm, det kan ju vara trevligt att prova någonting nytt. Vad sägs om barn?" Njae, det är nog inte riktigt så jag skulle tänkta nej! Sofie & Johanna vålgästade mig och vi låg och såg VÄNNER tills ögonen vägrade sammarbeta att hålla sig öppna. Väldigt mysigt! :) Och nu har jag bråttom ner till resecentrum för att träffa Elin, shopping i Linköpping var det tänkt!

Ha en underbar dag,
P&K
Louise

Kommentarer
Postat av: Beccs

Vad mysigt att åka till Linköping o shoppa :) Hoppas du hittar en hel del. Lägg gärna upp det hrä som du hittar :) alltid kul att se! haft ett bra lov?

2008-10-31 @ 10:54:22
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0