Hide and seek.

Okej, dagen idag har varit... usel. Men jag behöver dåliga dagar för att uppskatta de bra, inte för att jag har haft brist på dåliga dagar, men det är bättre att se allt från det ljusa. En massa känslor har vällt upp idag, saknaden av människor, händelser, tider och ja, det förflutna. Det kan göra ont helt enkelt. Dessutom får jag bröstsmärtor på vänster sida lite då och då, där hittar jag dock inget positivt mer än att jag ska söka för dem, så det blir nog bättre. Men, det gäller att tänka frammåt. Jag har så mycket jag ska göra och se fram emot så nu ska vi inte våga vara vråga!

Nu har jag suttit hela kvällen med musik och pluggat, mer eller mindre, jag har i alla fall hittat motivation. Och en hel del mål ska sättas på papper! :) Det som är så bra med mitt huvud och min kropp är att de alltid omedelbart atomatiskt börjar sammarbeta med varandra för att få mig på fötter. Jag antar att de är min bästa vänner, de gör mig så glad! ♥

Nu ska jag faktiskt tvätta håret och sedan hoppa i säng, mina VÄNNER väntar!

Sov godast söta ni,
Louise


'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
So thanks for making me a fighter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket, hoppas din dag har varit bra! :)

2008-10-01 @ 22:40:44
URL: http://cforsbo.blogg.se/
Postat av: Beccs

Söt du är :)

2008-10-02 @ 10:17:11
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: jeykey

cheer up. forsätt tänka positivt. allt löser sig i slut änden... :) ditt hår blir jätte bra tycker jag ;)

2008-10-02 @ 21:44:54
URL: http://j3yk3y.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0