Ingen har väl missat att det är fredag idag?

Så himla mycket fredag och helg! Sov hos pappa inatt, första gången på ett halvår och klockan sex imorse tänder min treåriga bror lyset i rummet och frågar om han ska väcka mig. Mjo, det är också en väldigt bra och psykologisk fråga att väcka någon med. ;) Söt Simon! Vi har spelat in en mängd "olika" filmer på min mobil, de går alla till så att vi bestämmer innan vad han ska säga. Sedan trycker vi på rec och han tittar sådär sött in i kameran med händerna bakom ryggen. "HEJ JAG HETER SIMON" säger han och skrattar (tar ett par sekunder och han förstår att filmen fortfarande spelas in) och så fortsätter han "SA JAG FÖRRESTEN ATT JAG HETER SIMON?". Han får tuppjuck så fort jag är i närheten och hinner tusen gånger om ligga dubbelvikt och skratta ihjäl sig... han är allvarligt talat nästan lika galen som jag!

Klockan tre börjar jag jobba, idag istället för på söndag! :) Och ikväll var det inbokad hemmakväll sedan länge, men den byttes på ett naffs ut mot filmkväll hos Nicke. Imorgon jobb likaså och sedan Carls inflyttningsfest, micket trivligt! Och på söndag står verkligen HEMMAKVÄLL på schemat, nåde den som bjuder mig på äventyr då! ;)

och nu kom Fanny, så plugg ska bli gjort!
Puss


Förstår ni vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så mycket gumman vad glad jag blir!! Jag blir så irriterad på folk som håller på! Men har blivit starkare som person och älit talat skiter i vad dom säger. Jag sjunker inte så lågt. För det finns så månag fina människor som skriver så mkt bra :) Jag lyssnar på¨det istället! Det är inte likt mig, men jag försöker!! :)

2008-10-10 @ 18:19:39
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0