Jag kanske är världens mysigaste människa.

För det första, jag är en alldelles för trogen Kunskapare (medlem av vår skola!!!). Jag var ledig idag och ändå sitter jag och pluggar som ett djur hela förmiddagen på en av skolans (kanske världens segaste) datorer, dock är det ju ganska imponerade nu när jag tänker efter. Ja, varför inte?! Det var ju rent utsagt duktigt. Hur som helst så blev en hel del uträttat vilket gör helgen så mycket bättre!

Sedan på tal om rubriken, det kanske är det som jag gör bäst... mysa. Så fort en ledig, liten stund fås så myser jag med film, roliga människor, fika eller ja vad som helst. Jag kan det där med att mysa, helt enkelt. Och för en gångs skull så har jag lyckats hålla båda helgens kvällar oplanerade. Jobb bägge hela dagarna, mys på kvällarna. Var och hyrde Cold Mountain, eftersom att Sofie "vägrat se den igen bara för att den var så bra"  , DragonFly, Big Bounce & Never Back Down. Den första var bra, trots det att Sofies och min filmsmak viker av på lite olika vägar.  Och den sista, Never back Down var faktiskt schyst, jag blir alltid så peppad av fightfilmer. Jag har inte varit hemma någon helgkväll på två månader, så det är på tiden att jag verkligen jobbar in all förlorat mys. Nu ska jag hoppa i säng och läsa Cosmo.

Ha en toppendag imorn,
P&K
Louise
 

.

Kommentarer
Postat av: Fanny!

tänkte bara påminna dig om att du är bäst, glöm inte det!

2008-10-18 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0