Låt mig få presentera...

Jag tänkte ta tillfället i akt att presentera mitt fadderbarn. Jag har jättelänge velat skaffa mig ett fadderbarn och nu när jag jobbar så har jag fått möjligheten att göra det. :)

Och i fredags kom min mapp med information om Surtinah. Hon är 92:a och bor i Indonesien, fick denna bild och en massa information om henne och hennes livssituation. Jag tycker verkligen om sånthär. Så i veckan ska jag fila på ett brev som fortast möjligt ska skickas tillsammans med en julklapp, det tar tre månader för henne att få det. :) Så, jag tänkte bara presentera er för den här söta tjejen som ni antagligen lär få höra mer om!
Kram


Kommentarer
Postat av: Soof '

Owh!

<3

2008-10-05 @ 21:13:03
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va snäll du är, det vill jag också göra!!!

2008-10-06 @ 15:09:53
Postat av: helena

va häftigt!

2008-10-07 @ 17:57:50
Postat av: Louise

vilken bra förebild du är!

jag vill också ha ett fadderbarn, det skulle kännas så otroligt kul att få ändra nån annans livssituation till det bättre ! =)

2008-10-08 @ 22:55:43
URL: http://brunett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0