Let your soul be your pilot.

God kväll alla ladies och gentlemen, jag hoppas att ni har haft en såndär "världens-bästa-dag" idag. Själv har jag faktiskt jobbat bra (bra är ett ytterst relativt ord men visst, trotts "veckan-innan-lov-syntomet" har det fungerat bra) och träningsvärken sitter säkert i både nacke och panna (?). Tänk er att ni har bränt er sådär fruktansvärt efter en solig dag på Gran Canaria, föreställ er den smärtan över hela pannan så fort man petar på huden. Japp, där har ni smärtan! Och bara vetenskapen om att Fanny lider av samma sympton gör det twice as fun att peta på hennes panna. Mohaha! Jag har aldrig haft problem med att underhålla mig själv! :)

Idag såg jag ett såntdär "old real couple". Ni vet, "farmor-&-farfar"-människor som kommer gåendes hand i hand och man verkligen ser hur deras ögon tidrar av "jag-skulle-aldrig-vilja leva-mitt-liv-med-någon-annan-än-den-person-jag-har-levt-det-med"-lyster. Jag kan inte rå för det, men när jag ser ett sådant par lägger jag automatiskt huvudet på sne och småler. Jag mår så bra av att se sådana människor. So go the oldies!

Nu ska jag slänga mig i soffan och se Oskyldigt dömd, absolut okej för att vara svenskt!

L 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 22:34:45
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0