On the inside.

Tisdag idag, vilket innebär snart fredag.
Min mobil har slutat fungera. Rättelse: mitt sim-kort vägrar sammarbeta!
Inga mer prov denna vecka. Glädje.
Ledig på fredag. Då ska jag gå och hyra filmer och köpa choklad. Någon som är på?
Snart nio månader kvar till USA. Skrämmande, förjävla kul!
Har ett stor sug av att få sätta fötterna på en blöt surfingbräda. Kanske pengar finns till att sticka och surfa i Fuertuventura vid nyår?
En och en halv vecka kvar till lov, mumsmumsmums.
Längtar efter BästaSarah, hon planerar att komma upp på lovet.

Sofie och jag har blivit bionördar.
Har tusen papper angående USA som ska fyllas i. Så vet nu vad jag ska göra under de kommande veckorna.
Har extrem träningsvärk, finns det underbarare smärta?!

Chill out,

Kommentarer
Postat av: Soof '

den bästa smärtan<3

jag vågar inte riktigt tänka på hur det blir när du sticker, förstår du.

2008-10-14 @ 19:04:59
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0