Onsdag

God morgon!

Jag har sovit sådär sjukt gott! Somnade och vaknade till VÄNNER, världens bästa serie. Jag menar, kan man göra annat än att älska Chandlers barnsliga humor? Peobes lite mindre logiska tankar? Ross perversa intresse i dinosaurier? Rachels förmåga att slarva bort allt? Monicas retsamma städmani? Och Joeys otur som skådespelare sammansatt med hans "Nakna Torsdagar"? You just have to love it, helt enkelt!

Och nu när Sofie har fixat jobb så är sparandet & reseplaneringen i fullgång (bilderna från vår senaste resa till Mallorca kommer!). Hennes familj ska starta något riktigt bra i denna stad. Hennes familj är som min andra familj och jag är så förjäkla glad för deras skull! Mer information kommer i mitten av november.♥

Ha nu en toppendag,
P&K

Kommentarer
Postat av: Soof '

Yeay!:D<3

2008-10-30 @ 11:19:46
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0