Here comes the fall.



God afton alla små hajar och bankrånare!
Jag har inte haft någon tid åt bloggandet, så det kommer små lateshows helt enkelt. Fredagen igår vart mycket lyckad med tjejmiddag hos Lovisa. Hon är så himla go den tjejen att man nästan vill äta upp'na. Tyvärr blev det tidigt att dra sig tillbaka pga de förbaskade lantbussarna som envisas med att gå hem innan Bolibompa. Jag ska starta taxibolag! Torsdagen var förövrigt också väldigt mysig, jag köpte på mig ytterligare höstmys på Monki & Gina. Och därefter sågs snygga Arn, Sofie sörjer fortfarande att han dog i slutet, och för er som inte har sett Arn, glöm det där jag sa om hans död. Idag har det jobbats för fullt och jag slog rekord i att fixa flest kundmedlemmar i min och Henkas internatävling. 40 against ... 3 ?! Haha, faktiskt mycket underhållande! Och ja, nu sitter jag här i min handduk, nyduschad och fräsch, har dyngbråttom att fixa tusen saker. Och ikväll blire fest.

Puss på er scaries,
Louise 

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh vad snyggt :)

2008-10-04 @ 22:44:24
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Soof '

Älskar dina bloggar!

2008-10-05 @ 10:48:20
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gu är sååå go tjejen <3

2008-10-05 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0