Party, party.

Gårdagen spenderades hemma hos Nicke med Elin & Fredda. Möjs, möjs. Jag fick se min efterlängtade What happens in Vegas, så himla braig film. Mer sådana! Och idag har jag jobbat, vilket faktiskt gick väldigt fort. Har en väldigt rolig arbetskollega (alla är charmiga) som jag fördriver min tid med. Har lärt mig så himla mycket om allt. Om skor. Om joggingshorts. Om Adidas. Om snowboardjackor. Om människor. Om mig själv. Jag älskar jobbet! Imorgon ska jagvara ledig för första gången på två månader, I love life! ;)

Nu står partyparty hos Carl på schemat. Har just fått skjuts av två goa grabbar till BästaSofie och om en halvtimma ska vi ta oss in till the city!

Ha en skönskön kväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0