Sunday rain.

God kväll alla jägare! Det blev en väldigt lyckad kväll igår. ♥ Vaknade upp hos Sofie, utan speciellt mycket sömn. Jobb idag med. Det är så kul att  tänka  på jobb när det regnar ute och det varma täcket lockar. NOT! Dock är det förövrigt kul att jobba, min nya hobby är att fixa klubbmedlemmar till vår affär på jobbet. mycket underhållande!

Ärligt talat så är jag överkänslig idag. Jag antar att faktumet att jag inte äter något under dagarna jag jobbar och sömnbrist har sin påverkan. Men idag är jag överkänslig, det är sanningen det. Jag typ börjar gråta hur lätt som helst, så jäkla kaxigt va?!  That's bad. och dessutom satte jag mig vid datorn för att råplugga. Det gick ...  mindre bra! Fan, jag måste få i mig mat och sömn.

Nu ska jag ta och lägga mig och lyssna på musik, jag är trött och behöver få ligga i min säng. Även pandurokaninen behöver ladda sina batterier ibland! :)

Puss,
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0