Torsdag, torsdagig, torsdagit.

Hej alla NickeNyfikna! Jag hoppas att ni mår strålande, eller nej, jag hoppas att ni mår otroligt jäkla bäst! Själv har jag haft en toppendag med... nej skit samma, jag måste börja med att berätta det extra roliga först, jag kan bara inte hålla mig! Grejen jag snackade om att Sofies familj ska starta är ingenting mindre än en LEXINGTON-affär! My second family ska öppna en jättefin affär i ett av Norrköpings finaste lägen. Och "premiären" och VIP-öppningen är om mindre än två veckor, då jag ska hjälpa till med Sofie den kvällen! Jag är så sjukt glad för deras skull! :)

Den efterlängtade lunchen togs med Marre på GoldenBangkok, jag äääälskar thaimat! Och det fick jag av henne som födelsedagspresent, tack sötmaja det var väldigt trevligt! Sedan bar det hem till farmor & farfar, och jag antar att även de led av överskottsenergi för vi låg alla dubbelvikna på golvet av skratt. Fyra parti kanasta och hennes hemmagjorda glass, de är för goa helt enkelt!

Och nu har jag blivit hemsökt av två galningar, det kan inte bli en bättre avslutning på en kalasdag än detta. Johanna & Sofie har intagit min säng för natten, tillsammans med Sex and the city. 22.22 önskar er någonting! Okej, nu måste jag få utlopp för min överskottsenergi tillsammans med dessa madmen!

Imorgon gäller shopping i Lnkg tillsammans med Elin.
Sov gott!
P&K



.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, surfa! Lär mig, taaack! haha

2008-10-30 @ 23:00:20
URL: http://sandragustafssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 23:05:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0