Onsdagsshopping & naturprov.

Tja på er alla kalasbullar, ni vet att det snart är helg va?! Imorgon är det torsdag och sedan efterlängde, efterlängtade fredag! Och idag stod PROV och REDOVISNING på schemat, pluggade till tolv inatt pga av lathet, stort samvete och slutlig självdisciplin. Hur som helst så gick det väl okej, ska fasan gå mycket bättre nästa gång! Redovisninen gick desto bättre! Och imorgon är det två prov till, mumselimacke nat!

Något som är desto mysigare är att Simone skulle köpa födelsedagspresse till sin kära mor så hon drog med mig en sväng på stan. Som sagt skulle vi köpa något till hennes mamma, men istället typ smittade hon mig med någon form av shoppingsug och så råkade två fräscha toppar existera på vägen. HIttade hur som helst en svart och vit randig top från Gina och en svart top från Monki (börjar bli lite av en favorit!). Den svarta toppen köpte jag i aprikosfärg i torsdags förra veckan. Den har liksom en bar axel-rygg, jättefräscht! Och Fanny, nu kanske du läser detta och får raseriutbrott för att jag är oekonomisk igen, men vet du? Du kan få låna dem om du vill, är det okej då?! ;)

 
Dessutom ska jag & Soof hämta biljetterna till THREE DOORS DOWN i morgon, det är mindre än en månad kvar! Jag dör av längtan, kan liksom inte sitta still när jag tänker på det! Nej ni, nu ska jag tvätta håret och sätta igång med pluggningen. I löv it so match!

Piis aut!


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad snygg den randiga tröjan var :)

2008-10-08 @ 22:46:57
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Fanny!

hahah, men du jag hoppas du ställde dig fråga, behöver jag den här? PUSS på dig!

2008-10-12 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0