Historybooks forgot about us.

Tränade thaiboxning ikväll för första gången efter mitt uppehåll, så underbart! Tillsammans med Fanny, min slowfast-mate, dödade jag mina lår och nötte sönder min panna. Jag är kär i denna sport! Jag skojar inte när jag säger att jag inte kan hålla upp mitt huvud, efter thai clincharna (grepp runt varandras nacke + lite våld) är min nacke helt väck. Men, träningsvärk är den bästa smärtan! Pjuuuh vad jag älskar det!

Förra veckan var jag sådär hyperduktig med allt, prov, redovisningar, inlämningar -jag låg till och med före i uppgifterna (!!!). Men, så denna vecka har det väl gått ... mindre bra. Motivationen sviker mig, jag vill ha lov! Imorgon har vi prov i geografi, tanken var att vi skulle plugga hela eftermiddagen... Huvudsaken är att det kommer lösa sig, det bara gör det helt enkelt!

Förövrigt så följde jag med Jessa till Medicint Centrum för att försöka boka en tid för en helkroppsundersökning, vaccination och blodtypstest, till USA. Men nej, nej, nej, tjuriga människor påpekade att det var LÅNG väntetid. Well, what can I do? Jag behöver intyget, jag får väl vänta iså fall, det spelar väl ingen roll! Men ändå ska det tjuras och vara otrevligt, jag är så trött på otrevliga människor! Okej, de kanske inte är nöjda med sina liv, men känns det bättre att vara otrevlig mot andra? Själv mår jag bäst av att vara trevlig, finns inte en endaste anledning att vara rude. Men okej, ska det vara på det viset kan de allt få må dåligt!

Nu ska jag ner och äta,
P&K


Kommentarer
Postat av: Beccs

hahha håller med dig :)

2008-10-22 @ 14:56:28
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Soof '

Du har ungefär samma vecka som jag hade, både denna vecka samt förra.. det där med motivationen alltså. LÄngtar till fredag då vi två bara kan släppa allt för en stund!<3



Jag var med på micidin centrum typ förra veckan, AS OTREVLIGA!! :o



Vi trevliga människor med livsglädje får sköta det själva helt enkelt ;)



jag älskar dig<3

2008-10-22 @ 18:37:28
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0