Helg - & - höstshopping!

Hur mysigt är det inte att fylla på sin garderob & bokhylla med höstligt varma saker? Denna helg ställde jag verkligen in mig på höst. Som en kund sa när jag sålde en jacka "vintern är hatkärlek!" Så rätt så, visst är det deprimerande att solen har övergett oss för i år, men samtidigt charmigt att få gosa in sig i värmande saker! 

I lördags handlades en härlig helgmix att underhålla sig med i höst! När det gäller mössor (precis som med bikinies) så har jag svårt att sätta gräner. Hitta jag någon fin -så köper jag den bums! Så, det blev ytterligare en mössa & en halsduk från Monki, riktigt varma & gosiga! =) Godis för håret från Lee Stafford. Armband från Glitter. Och äntligen säsong 5 av VÄNNER. I'm good keeping myself busy!

Dessutom invigde jag Pappa Grappas nya café tillsammans med Elin.
De har förövrigt underbara pannacottas. Så gå dit vet jag! :)


Kram

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh vad det där ser gott ut!Kolla gärna in i min blogg och var med och tävla om en klänning om du vill :D

2008-09-30 @ 20:34:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Soof '

.. och vilken otroligt klatchig blogg du har gjort!

riktigt naajs!:) Hjälp gärna mig :o

2008-09-30 @ 20:52:40
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Becca

ååh najs najs :) mössan är så fin! ska nog införskaffa mig en sådaN! köpte en sån vit från Monki förra året, men nu är den spåslöt försvunnen!

2008-10-01 @ 18:41:42
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0