Money, money, money!

Har jobbat hela dagen idag. Team Sportia för hela slanten! Jag är helt slut och längtar efter att bara få slänga mig i sängen. Men nej, här ska köras järnet in i sista sekund! Jag & Elise hade tänkt börja kvällen med att catcha Batman and the dark knight på bio. Så, ska hoppa i träningskläderna och ge mig ut i spåret för dagens halvmil, slänga mig i duschen och sedan ta bussen in till Vilbergen.

Hoppas att ni har haft världens bästa dag.
Slänger in lite pics på gårdagens köp av väska, Adidas. Och dags jacka, Bikbok. Oh, så himla härligt det ska bli med vinter! :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

Så snyggt! Jackan är supermsyig och så fin :)

2008-09-20 @ 20:43:06
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0