Do it with a heart wide open, and say what you need to say.

Galet bra dag, sol, jobb,glass och allmänt tokigt lycklig! Jag är extremt sugen på att snöra på mig löparskorna, slänga på mig mina älskade Niketights, sätta upp håret i en knut, placera iPodlurarna tätt i mina öron och bara springa. Bara springa och låta rytmen forma mina steg och mina tankar i en enda stor guldspira av energi. Jag förstår vad Håkan försöker förmedla med uppsnärjd i det blå, jag är förtrollad av att andas denna luft. Jag antar att man är lycklig när man kan sitta och uppskatta små praktiska innefickor i jackan, att det finns kvar flingor i paketet, hur fina byxorna blir när de är uppkavlade, kortet farmor skickar på namnsdagen, gamla mappar man hittar som man kan återanvända. Töntiga detaljer i livet, det gör mig glad, alltså är jag lycklig, mer än lycklig. Jag vill bara springa ut och skrika av lycka, glädje, känslor. Nu ska jag tygla min glädje och omsätta den bland trevliga människor, den trevliga helgen stundas.


She's a good girl, loves her mama
Loves Jesus and America too
Shes a good girl, crazy 'bout Elvis
Loves horses and her boyfriend too

It's a long day living in reseda
There's a freeway runnin' through the yard
And I'm a bad boy 'cause I don't even miss her
I'm a bad boy for breakin her heart


All the vampires walkin through the valley
Move west down ventura boulevard
And all the bad boys are standing in the shadows
A ll the good girls are home with broken hearts

I wanna glide down over mulholland
I wanna write her name in the sky
Gonna free fall out into nothin
Gonna leave this world for a while

And Im free, free fallin
Yeah Im free, free fallin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0