Maybe I was born to run!



Problem må vara till för att lösas,
utmaningar till för att tas.

Jag antar att jag ju närmare 18 årsdagen kommer desto fler vuxenpoäng
(läs kvinnliga vuxenpoäng!) har jag ett behov av att samla.
Jag har skaffat mig ett par högklackade skor (läs bokstavligttalat!) ...
Och jag som alltid har varit en on-the-ground-tjej.
Moha! Där har vi en utmaning!
Sedan har vi min älskade familj, my team
som alla har gått och blivit stora löparfans.
Alla är ute i spåret och springer,
hela tiden. Konstiga är vi, oh ja!
Tillsammans med S.Wernerson har jag satt upp mål,
jag ska ha en plats i my new high school's crossteam (löparlag!)
Här pratar vi staterna, inget jäkla "kom ni som vill, lika för alla",
oh nej, jag måste befinna mig två veckor innan skolans start för att inte missa mina try-outs (uttagningar).
Är det så de vill ha det, är det så jag kommer leverera det!
Jag ska slå mig in i laget i vilket fall.
Tävlingsinriktade människor med kroppar skapta för att gå sin egen väg,
i ett tempo där alla är beroende av sin yttersta drivkraft för att överleva.
Tvärtemot allt jag känner till och allt jag någonsin har omgett mig med.
Gud, jag kommer älska mentaliteten!
Nu ska jag snöra på mig mina joggingskor och ge mig ut!
Kvällen ska spenderas med svenskaarbetet i högsta hugg
och därefter med Lisbeth & Mikael.

P&K


 

Kommentarer
Postat av: SOFIE

My love<3

2009-04-15 @ 20:38:21
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0