And the New world is getting closer.

Jag är tveksam till att det finns många saker som slår ett recept med indgridienser såsom sol, bad, thaimat, stränder, shopping och goa människor - oslagbart & behövligt! Efter femton dagar i Thailand hann jag bara hem och slänga in väskorna innan det bar av till Sofie & Ida för en natt med thaimat & filmmys. Och dagen idag har gått åt till att träna, träffa Jessica & inhandla fortsättningen av Ljudet av ditt hjärta och Män som hatar kvinnor. Jag kan inte få nog av varken Bella & Edward eller Lisbeth & Mikael. De skriker på mig, så jag antar att jag är tvungen att kila och börja fortsätta följa deras äventyr.

P&K


.


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Välkommen hem sötnos ! :)

Låter som du haft underbart i Thailand , tell me al about it in school ! ;)

2009-04-10 @ 09:58:14
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Underbar bild! Och tacka vet jag dig som äntligen har kommit hem!<3

2009-04-10 @ 11:00:56
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Martin P

Man kan ju även fråga sig vem som är en så himla bra fotograf som tar alla fina kort? haha ;D

2009-04-10 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0