And into the river we dived!

Det bästa hade kanske varit att inte försökt spela övermänsklig, utan faktiskt stanna hemma när man inte mår bra. Jag lär mig aldrig. Och jag börjar få träningsabstinens, jag skojar inte, jag dagdrömmer om skivstången... Men nu är helgen bara ett förbaskat matteprov och en svenska jämförelserapport bort! Sofie har födelsedagsparty imorgon kväll och helgen bjuder på världens bästa jobb blandat med Nickes, Gurras & Jackes 18-års fest. Igår togs en biokväll med Bea & Lovisa, Revolutionary Road med Kate & Leo -mitt älsklingspar! Dock var filmen allmänt deppig och vi var alla tre överens om hur våra kärleksäventyr ska se ut! Väldans mysig kväll som toppades med Coffeehouse by George. Och nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket med Bruce i öronen och intala mig helgen faktiskt snart är här och träningen närmar sig.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0