090219

Från att ha gått att vara likgiltig till hela grejen med att skaffa ny katt har den gråa minitigern smält mitt hjärta totalt. Så fort jag lägger mig på sängen hoppar han upp och somnar på min mage! Dock har jag inte nått någon vidare framgång med mitt namnförslag på honom här hemma, oh nej! Men jag ska kämpa vidare, han är ju trots allt världens gosigaste Sierra Leon, ser ju vem som helst!

Tränade idag för första gången på en sisådär tusen år, det är så fruktansvärt skönt att ta sig tillbaka efter en förkylning! Och därefter drogs en repa på stan med en mysig person. Inhandlade en bikini, hur mycket "snart-är-det-sommar"-aktigt är inte det huh? Och igår hängde en klänning och ett par tygskor med hem från stan med Alex - DET ÄR SOMMAR! Nu fattas bara lite sol, grillning och gitarr. Avsutade dagen med väldans gott käk & trevliga människor! Och nu ska jag krypa ner under täcket med Om jag kunde drömma. Imorgon står lunch på schemat med Bea och så ska vi se till att resten av dagen fångas in på annat sätt.

P&K

Det är just det där med att undra
Fundera på hur det hade varit
och hur det hade kunnat bli
Men det lär vi aldrig få veta
Eller får vi det?

Kommentarer
Postat av: jeykey

vilken sötnos... och kissen var rätt gullig också ;P

2009-02-20 @ 02:28:26
URL: http://j3yk3y.bilddagboken.se/p/main.html
Postat av: Deniesé

Men åhh va söt Louise ! :)

Jag tror nog du kommer på ett bra namn till den där sötnosen snart! :)

Ha en bra dag!

2009-02-20 @ 09:23:45
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0