090203

Det finns inget bättre än att få se solsken efter att ha liggat nerbäddad i sängen och snorat tillsammans med Stepsils i ett par dagar. Ett par dagar som kan te sig som en hel evighet. Min filosofi har alltid varit att försöka uppskatta dåliga dagar, utan dem skulle jag aldrig kunna njuta av de bra! Gud vad jag njuter av att vara frisk!!! Och när jag klev innanför dörren låg ett brev från mitt fadderbarn på min säng, världens gulligaste tjej, Surtinah berättade mer om sig själv, sin familj och vardagsbeskymmer. Haha, vardagsbeskymmer som inte riktigt liknar våra...  Åh, fasan vad jag har fastnat för henne. En av anledningarna till att man ska brevväxla är ju just för att man inte ska sluta betala - och jag har gått på det! Man lär sig så mycket av att se hur någon annan lever så skilt från sin egen värld.

Nu väntar svenskan som hela tiden sliter i mig, jag bara måste ge järnet och få till det här arbetet! Efter denna vecka är matteprovet över och svenskan inlämnad. Och nästa vecka kommer Martin på onsdag, helt skumt. Det var tusen år sedan jag besökte honom i Köpenhamn och så på nyå!rsnatten ringde han och frågade om han fick komma. Så, om en vecka är han här. Eller nej, det är bara delvis sant, om en vecka har jag antagligen släpat med honom till SpicyHot för världens godaste käk! Nu MÅSTE jag plugga!

P&K


Kommentarer
Postat av: Martina

Ville bara säga att du är så brabrabra!

2009-02-05 @ 18:55:28
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Sag pa en tjejs blogg att du ska aka som utbytesstudent! Ar du fran Norrkoping? Jag ar det och jag ar just nu utbytesstudent i Minnesota :) Sa om du har nagra fragor eller nat sa svarar jag garna :) Kram Anna

2009-02-05 @ 20:13:23
URL: http://writingoutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0