090225

Det är just det här med att när en dörr stängs så öppnas det en annan som jag tycker om att höra. Dock tror jag dessvärre de flesta fokuserar för mycket på förlusten av den stängda dörren och därmed missar möjligheterna som kom med den nya. Fokus på det man tidigare hade vetskap om har varit bra, tryggt och oklanligt perfekt och missar den dörr som öppnas härnäst. Den dörr som kan leda till så mycket bättre. Även om det nya alltid är främmande.

Fem månader kvar, sedan kommer jag vara öppen för alla nya dörrar. Oh ja! Jag vill bara gosa ner mig under täcket med musik som enda sällskap. Underbar dag, för det blir vad man gör det till - det blir det alltid! ;)
P&K



Just a page in my diary
It ain't hard to see
Who you are underneath
And I wish you were
here

Kommentarer
Postat av: Deniesé

DÅ ska ja rusa iväg och leta efter dem! :D

Okej imorgon kanske. ^^

Åh men Louise, jag kommer sakna dig, ta med mig i resväskan!

2009-02-25 @ 19:23:02
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Ja glömde skriva tips, men twilight serien är ju underbar! Sen finns det Katarina Von Bredows böcker! Rekomenderar då alla hennes böcker ^^

2009-02-25 @ 19:24:12
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Becca

mm just det ja :) det knapra jag ju massa i Thailand ;D när jag var där och blev sjuker! Dom rä ju kanoners. Kanske ska svänga förbi Apoteket idag då! jaha ush då :/ Mår du bättre nurå? Puss

2009-02-26 @ 09:59:56
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0