090127

Med rättskunskapen i högsta hugg, benen uppdragna på stolen och James Morrison i öronen har jag gjort intrång på Bibban. Motivationen i alla dess former har lagt beslag på min kropp och det är precis vad jag behöver. Jag kan dock inte slita mig från att då och då smita in på olika resedagböcker och drömma mig bort över Atlanten. När som helst kan en värdfamilj, min nya familj, ramla in i min mailbox. Batteriet på datorn håller på att chippas helt och tur är väl kanske det, så att jag kan ägna mig helt åt rättskunskapen som vi har prov på imorgon... Om tre timmar ska jag möta upp Ida för dagens första träningspass och innan dess så ska jag ha jobbat effektivt.

Ida (Kullen) om du möjligtvis råkar slinka förbi detta inlägg så får du jättegärna lämna din mailadress för jag vill höra mer om dig och Italien :) Hoppas du mår bra tjejen!

P&K


Kommentarer
Postat av: Ida (kullen)

hej, måste kika förbi lite så man vet vad ni har för er där hemma =) [email protected]

2009-01-29 @ 10:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0