Take me through this crossroad.

Dethär kanske kommer bli mitt livs bästa vecka. Jag vet inte, kanske, möjligheterna är obegränsade. Så ja, jag tycker vi bestämmer att dethär ska bli den bästa veckan någonsin. Så, då var det bestämt! Tränade yoga igår och sov hos min Sofie. Tanken var att vi skulle krama kudden i god tid, dethär med god tid har vi aldrig varit vidare bra på. Istället sloknade vi efter två timmars massage, vilket vi är mycket bättre på! Och vid halv sex var vi uppe och började morgonen med bodypump, för som sagt -denna vecka ska ju bli den bästa! Nu ska jag återvända till the beloved spanish work!

P&K

 
Ge mig juli så jag slipper tänka. Få mig att förstå att det kommer en bättre anhalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0