Live and Love.

Uppkrupen i sängen inlindad i täcket sitter jag och läser rättskunskap en måndagkväll som denna, hur ambitiöst är inte det huh?! Fem minuter innan min far skulle hämta mig vaknade jag imorse, jag börjar nästan tro på alla hundratals människor som har kallat mig tidsoptimist genom åren. Är det inte ändå lite extra vuxenpoäng att ha skaffat sig sådana starka insikter om sig själv och sin personlighet, va? Dock känner jag att det inte riktigt skulle passa att skriva - Hej jag heter Louise och jag är tidsoptidpist-  i mitt CV, men ändå. Vuxenpoängssamlare är vad jag är till den 17:e juni. Jag är så fruktansvärt bra på att underhålla mig själv. Och efter att ha upplevt ännu en liten försovning i mitt liv så träffade jag Elin och körde bodypump. Och sedan hade jag planerat hårdplugg idag, vad kan jag säga? Jag heter Louise och det blir inte alltid som jag planerar, ofta mycket bättre. I fem timmar satt jag konstant och försökte fånga biljetter till the Boss' konsert som mamma skulle få i födelsedagspresent. Ja ni, en sisådär sjuttiofem gånger hade jag biljetterna och minst lika många blev jag av med dem. LiveNation som presenterar Springsteen hade bytt från Ticnet till Eventim vars server var to way to small att klara trycket. Synd. Men antagligen bra i förlängningen då mitt framtida schema i USA är fullproppat av konserter! Och jag tror nästan att en amerikansk konsert  slår en svensk, jag får väl ta och undersöka saken närmare. Nu återstår lite rättskunskap och sedan ska jag ta mig sjutton sova!
 
P&K


_________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Dennis

Man blir ju rikitgt förbannad, att det inte fungerar när man väl ska dit. Jag satt hemma förut, hade skitbra platser och skulle betala, då så ska ju självklart oturen infinna sig genom att batteriet tar slut. Usch på det, men det kommer att fixa sig på ngt sätt. Det finns ju 100000 bussbolag som har köpt upp en massa biljetter, synd att dom ät sitt men det får väl funka. Hoppas du hittar några, jag ska iaf göra llt som står i min makt. Hojtar till om jag hört ngt om x-tra biljetter..

Hade det bra // dennis

2009-01-26 @ 21:39:53
URL: http://carpeedieem.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vilken sjukt härlig bild stumpan, du är en skönhet <3

2009-01-27 @ 07:14:38
Postat av: Becca

Gud vilken underbart härlig bild :)



Du får gärna gå in och svara på varför du läser min blogg :)

2009-02-02 @ 16:50:33
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0