Sjung för min själ.

Fanny gjorde gårdagskvällen till en riktigt höjdpunkt. Australia och världens godast wok, därefter ett par sovtimmar i hennes hus som jag fr.o.m. tisdag flyttar in i för ett litet tag. Av olika anledningar har jag tappat min lust för saker och ting de senaste dagarna. Allt jag verkar ha varit kapabel till är att grubbla, analysera, spekulera och fundera. Man inser att saker har stor betydelse och sedan spekulerar man i hur beroende man är av den aktuella betydelsen. Man funderar på hur man kan göra sig kvitt bredden av beroendet, få kontroll igen och forsätta vidare. Något man klarar efter att ha bestämt sig för att göra det. Därefter lovar man sig dyrt och heligt att aldrig tappa kontrollen igen.

Skolångesten är upp i halsen och nu behöver jag vara effektiv, få spanskan avklarad, engelskan inlämnad och geografin slutförd. Så, nu ska jag ta tag i allt. Och börja packa till Fanny's.
 
P&K


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lova att säga till om jag kan göra något, jag finns här för dig <3

2009-01-12 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0