Working on dream.

Och fredagen kom. Nu existerar bara 25 fredagar kvar innan The United Days of Mine. Idag har jag varit riktigt duktig och pluggat bort en stor del, jag kanske klarar av mina tre extrakurser i alla fall. Klockan fem körde jag sextio minuter afro och därefter sprang jag en halvmil med Mary. Min kropp är död men jag njuter! Imorgon är det jobb och sedan bio.

- Tar jag studenten med med min årklass eller 92:orna?
- Var hamnar jag i USA?
- Tänk att det finns människor på andra sidan Atlanten som ikväll lever sina liv och inte har en aning om att just jag kommer entra deras liv om ett halvår. Vilka kommer jag träffa?
- Vilka relationer kommer finnas i mitt liv under året? Vilka kommer stå kvar och vilka kommer tillkomma?
- Vad kommer jag syssla med under året som yankie? Surfing? Cheerleading? Golf? Löpning? Simning? Eller bara shopping kanske?
- Kommer jag träffa mitt livs kärlek däröver?
- Kommer jag tycka om landet så mkt som jag tror jag kommer göra?
- När får jag reda på vilka min familj kommer bestå av?

Blablabla, tusen frågor snurrar i mitt huvud och nu är det bara att vänta och se!
Ha en underbar helg!
P&K


Kommentarer
Postat av: Ida (kullen =P)

du behöver verkligen inte oroa dig för att inte gilla landet, usa har/är alltid varit det bästa landet, med allt från shopping, surfing och super trevliga människor. Tror jag själv kommer åka tillbaka dit efter att jag är klar med min utbildning i italien till våren. Lovar att du kommer trivas super.

2009-01-24 @ 10:50:24
Postat av: Anonym

du behöver verkligen inte oroa dig för att inte gilla landet, usa har/är alltid varit det bästa landet, med allt från shopping, surfing och super trevliga människor. Tror jag själv kommer åka tillbaka dit efter att jag är klar med min utbildning i italien till våren. tror du kommer trivas super

2009-01-24 @ 10:52:13
Postat av: Alva

Hej!

jag är en tjej som funderar på att åka som utbytesstudent till usa.

men jag vet inte om jag vågar..

Har du redan börjat bli nervös?

Känner du ibland att du inte vågar? :P

2009-02-10 @ 14:36:07
Postat av: Jessica

Lite sent, men vi kommer att ha det bästa året EVER! :D Jag längtar, du längtar, jag oroar mig, du oroar dig, Kan det bli bättre? Gumman, vi kommer tillsammans att finnan alla svaren! <3

2009-02-17 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0