Thailand.

Och imorgon blir det att lämna det kalla landet. Det ska bli så extremt skönt att få komma bort från allt, få ersätta kylan mot lite sol och företagsekonomin mot surfing, men ändå kanon att komma hem till något fint. Imorgonbitti är det Arlanda och raka vägen till Patong. På onsdag är vi framme klockan sex på morgonen, då ska jag bara slänga in väskorna på hotellrummet och på med bikinin för att ta en tuktuk till Kata där Malin väntar på stranden. Mums för den tjejen!:) Sedan väntar femton dagar av strand, snorkling, förhoppningsvis lite fina vågor att surfa på, dykning på Racha Yai & Similian Island & en jäkla massa mys.

För sju månader sedan var jag på Arlanda med Sofie, sittandes med varsin mangosmoothie och redan där låg dubbelvikta av skratt, med en underbar Mallisresa framför oss, en vecka fylld med bad, dans, skratt & glada Kalmarkillar! Och när jag åter är hemma ska vi ta en date och börja planera nästa äventyr. Kanske får vi med oss Victor & Anton på nästa med? ;) Dagen idag har gått i en väldans fart med Levi's platningen (låter fortfarande lika klatchigt!) med världens bästa vänner, tack för all hjälp! :) (Har lyckats sno åt mig ett par bilder av D!). Har även hunnit med att lämna vår favoritglass åt Jessa, som har blivit sjukling idag igen och hon hann proppa på mig en massa  tidningar. (:

Nu ska jag komplettera min sista packning, proppa iPoden full med musik och äta mammis goda thaimat.
P&K





Kommentarer
Postat av: Deniesé

Du får verkligen ha det superbra i Thailand Louise ! :) KRAM <3

2009-03-24 @ 11:57:14
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÅLL MIG UPPDATERAD! :D

loveyouuuuuuu

2009-03-24 @ 14:24:26
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu är du nog snart framme! Sitter här i skolan och klurar på ekonomifrågor, blä. Men jag tänkte att jag skriver dit ditt namn så du slipper göra dem sen. onödiga och jobbigaa!! Annars händer det inte mycket. Jag mår mycket bättre idag men ska nog inte spela matchen ikväll. Glassen jag fick gjorde susen ska du veta! Både för själen och kroppen haha :D Ha en bra förstadag i Thailandet! =) <3

2009-03-25 @ 10:26:23
URL: http://jessicajingblad.blogg.se/
Postat av: OEF

SKRIV DÅ KVINNA! JAG VILL HÖRA ALLLLLLTTTTTT :D

JAG SAKNAR DIG LIKE A CRAZY GIRL! AND I LOOOOOOVE YOU

2009-03-31 @ 14:42:36
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejdär! Just nu sitter jag i solen och försöker pressa så gott jag kan för att inte vara likblek när du kommer hem;) hahah.. Jag har fått reda på att min skola börjar den 28 augusti och att jag åker den 18 härifrån.. ;) Har du det bra? Nattmarknader varje kväll? Shoppat loss som en riktigt Louise? haha :D Hörs snart! Älskar dig! <3

2009-04-01 @ 14:50:41
URL: http://jessicajingblad.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Helt klart att vi ska dit tillsammans. Vart som helst, bara jag är där med dig!<3 Kanske till och med blir italien? ;)



Jag saknar dig otroligt mycket min flicka<3

Lova att vara rädd om dig nu!

2009-04-02 @ 21:03:39
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Åh, det lät ju inte fy skam det där du loveliegirl! Då vet jag ju att du har det bra i alla fall!;) Inte för att jag trodde att du inte skulle det.. men yaknow vad jag menar ;D Onsdag kl fem, är det sju i louises värld?! För det här klockslaget vill jag inte missa sistah! jagälskardig<3

2009-04-03 @ 22:56:19
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0