Sådär extremt bra dag i sängen.



Fick idag tag på två ståplatser till Mannen som är dancing in the dark och är born in the USA. Mums!
Sådär trevligt genomförkyld har jag levt på Strepsils dagen igenom. Kvällen skulle ha spenderats med Sofie, Carl, Christoffer, Adde & god thaimat... Men icke sa nicke, här blev vi nerkrupna, snorandes framför Seth & Summer istället! Varför inte fortsätta när man ändå är igång liksom?! Nej, bort med den vikarierande bitterheten, den passar mig inte! Imorgon är helgen på ingång, och äntligen ska En shopoholics bekännelser ses tillsammans med Lovisa & Bea! OM jag har längtat efter Becky Bloomwood, mumma kardemumma. Och nu ska jag krypa ner under täcket i världens absolut gosigaste, mysigaste och älskade säng...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0