Söndag

Finns det något mer passande än snöflingofall från himlens alla hörn när man stiger på planet till varmare breddgrader? Från att ha vaknat upp veckans alla mornar med solens strålar insipprande genom persienens små glipor, bildandes små linjära mönster på mitt täcke, så lyser marken med en annan sorts lyster idag. När man minst anar händer - det mest oväntade, jag gillar tanken i det på något barnsligt förtjust sätt. Jag kanske borde meddela er att jag har tilldelat mig själv titeln "Årets utveckling" inom grenen  "packna-väska-innan-resa". Jag brukar alltid trotsa på att ta med åtta bikinies, tretton par skor och nitton klänningar (MED MERA!) ...  antal plagg/antal dagar=... ja, jag snurrar själv in mig i logiken. Men, mina kära vänner, misströsta inte! I år, tredje Thailandgången gillt så har jag fått till det. I min väska befinner det sig nu endast underkläder, bikinies (visserligen anonymt antal, med risk för motsägning), solglasögon, joggingskor med tillhörande träningskläder, neccecär, en sarong och ett par skor. Numera vill jag med andra ord bli titulerad "kvinna utan väskövervikt". Dock ska jag komplettera packningen senare ikväll, men bara lite, eller ja det som behövs.

Helgen har varit kanon, men en massa trevliga människor, thaimat, fika, Robinsonkväll, bio, plankstek, OTH och mys. Nu ska jag fortsätta kompletteringen av packning, men bara lite. Har dessutom blivit stormförälskad i låten från Robinsonreklamen. Loosing you med Dead by April. Morgondagen är en fullspäckad dag med plåtningen på Levi's (klatchigt det låter!) och allt som ska bli klart innan resan. You just got to love it!

P&K


Kommentarer
Postat av: SOFIE

nej men visst. kul att du åker samtidigt som snön anländer. gud tycker verkligen om mig. kul. verkligen.

2009-03-23 @ 18:21:36
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Sv: Heeej ! Yes I did! :)

Slänger in nåra bilder på din blogg så snart ja hinner ! Vill du skicka jessicas msn så kan hon få alla bilder sen ?

2009-03-23 @ 19:06:52
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Deniesé

SV: Tack för att du tycker det sötnos! :) Men jag ahr massor kvar att lära innan ja är så grym som ja önskar ja vore! Din pimp-look är grym så inget usch här inte! haha :) Det var verkligen så lite så, hjälper gärna till ! <3

2009-03-23 @ 19:32:38
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Becca

Den här bilden är så förbaskat härlig :) Länge sne man hörde nåt från dig! Hur står de till? Hur gåre med allt? ska du fort åka iväg? :) Kikar du fort in min blogg? Puss

2009-03-24 @ 17:37:12
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: madde

guu vilken härlig bild!:)

2009-03-27 @ 18:10:46
URL: http://livlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0