Lovers in Japan.

För det första har jag beställt sol till imorgon, det här funkar ju inte! Och så sovmorgon. Min bg-ledare tror att jag håller på att bli tokigt, bokar in ph här och var. Ändå sitter jag där utan något vettigt att säga, pratar bara om annat. Men jag har jättesvårt att slita min inför lovet. Har fått för mig att tiden stannar om jag tvingar den tillräckligt. Är heltaggad och ändå är det ett par månader kvar. Det går fort när man har roligt, det är det värsta. Och innan resan ska vi hinna med en så massa! Om två(!) veckor är det Bruce-natt i Sthlm. Tältning hos Zara med Alexander och gänget. Skärgården. Bli proffs på wakeboard! Födelsedagar att fira. Människor att umgås med. Grillning. Skärgården. Sista minuten-resa. Nätter utan slut. Gitarr vid öppen eld. Dans. Bad. Ännu mer umgås med människor. Glädje. Segla. Gbg. Glass. Nattdopp. Köpenhamn. Konserter. Roadtrips.  MIDSOMMAR. Mysmysmys. Oh just det, sa jag skärgården?!

Idag har vi producerat plugg utan dess like, we're good at it. Skoltrötthet, mjo. Nu ska jag skicka iväg mitt fina lilla mail till LA. Och imorgon får vi finfint besök.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0