I found God, on the corner of 1st and Amistad.

Man kommer på sig själv att dansa runt på mornarna, att ständigt nynna på melodier och att lägga sig med ett leende på läpparna. :a

Imorse var täcket varmare än vanligt och snoozeknappen lockade mer än aldrig förr. Smidigt kröp jag under täcket och upp till fönstret, genom vilket solstrimmorna lös starkare än tidigare mornar. Med ett ryck drog jag upp var och en av persiennraderna och släppte in världens ljus som fyllde hela rummet. Sofie slog surt täcket över huvudet och kröp djupare in under det. "SÄTT PÅ BEYONCE" morrande hon. And Beyonce there was! Därefter följde ett underbart nationellt prov i matte b, för att mer eller mindre ha tappat all min matematiska glöd under året tog jag mitt förnuft till fånga under gårdagen och gick till Ica och köpte post-it-lappar. Och post-it-lappar, det är motivation det! Därefter gick jag metodiskt igenom sida för sida i min fina mattebok och lyckades förstå mer än jag gjort under dessa tio månader. Jag är nog en av de bättre presterande svenskarna, under stress då förstås.

På tal om tio månader så verkar det som om sommaren i Sverige kan bli lång, bara jag inte missar mina additions så är det helt okej. Det är tyvärr svårare att hitta värdfamilj detta år än någonsin förut, men om vf inte kommer till mig så får väl jag komma till vf. Hihi, jag älskar att ha huvudet fyllt med idéer- jag är bra på att handskas med dem! Bara jag har en idé som jag tror på, ja då kan jag gå in i elden för den. Och på torsdag gäller det.

Nu ska jag krypa ner under det så enormt gosiga täcket och maxa till imorgon, då efterlängtade Beyonce ska ses med tjejerna i huvudstaden. Mums!
Godnattgodnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Åh, jag lät ganska morrig va? haha, jag är morgonmänniska, fast inte sådär tidigt bara! ;)



Och du är så duktig så min käraste vän! Bäst presterande, jag blev själv lite smått förälskad i de där post-it-lapparna! Du har alltid bra idéer du, alltid! :) OEF<3

2009-05-14 @ 21:20:10
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0