Strawberry swing and coffee for two.

Lördag, älskade lördag! Dagen började med underbara 1,2 mils löpning i skogen, till följd av detta strejkar mina fötter med blåsor och jag ser kvällens planer på klackskor som en minst sagt utmaning. Men det är väl just utmaningar som är till för att tas?! Imorgon är det mötet med stort m, så overkligt och spännande, läskigt och förväntansfullt. 

Mina föräldrar har genom åren fått höra sin dotter komma hem och förklara att hon ska bli läkare, rockstjärna, advokat, skådespelerska, fotbollsproffs, att hon skulle bestiga det ena målet efter det andra. Mina föräldrar svarade alltid "du kan allt, bara du vill". Därefter har jag formats. Uppväxt med en stenhård tro som skyddar mina drömmar, ger dem inspiration och frihet att växa. Att sedan få konfrontera världen och verkligheten, se hur så skrämmande många nöjer sig, vantrivs men accepterar sitt jobb bara för att. Att ge mig ett sju-till-fem-jobb som inte främjar min inspiration skulle vara att släcka hela min existens. Jag lever efter Snooks filosofi, jag vet inte vart jag ska- men jag ska ta mig dit. Äventyret i USA är en av drömmarna och den är äntligen påväg att förverkligas.

Nu står städning på schemat, sedan hem till L och vidare till M för en riktig toppenkväll! ♥
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0